Alle kategorieë

Verskil tussen Sunroof Ice Armor Film en Hitte-isolasiefilm

DATUM: 2022/06/23

Voordat die produk van sondak-yspantser bekend gestel is, kon die vensterfilm vir motors in die mark breedweg in twee kategorieë verdeel word: termiese isolasiefilm en ontploffingsvaste film. Aangesien ontploffingsvaste film baie duur is, behoort die gewone motorglasfilm basies tot termiese isolasiefilm. Ons kan die sondakfilm verstaan ​​as PPF met drie funksies: hitte-isolasie, ontploffingsbestand en sondakbeskerming.

Die hitte-isolasiefunksie is afgelei van sy termiese isolasielaag - 'n hitte-absorberende middel wat deur die laagproses in die film ingespuit word, wat die hitte wat deur die infrarooi strale van die son gebring word, kan absorbeer en verhoed dat dit die motor binnedring, en sodoende die tempo van temperatuurstyging binne die motor. Alhoewel sondakfilm dieselfde funksie as hitte-isolasie het, is dit nie dieselfde produksie as die kommersieel beskikbare motor-isolasiefilm nie. Hier is 'n paar verskille tussen dakvensterfilm en hitte isolasie film.

1.Sondakfilm is 'n funksionele beskermende film vir die buitekant van die motor. Wanneer gewone hitte-isolasiefilm binne die sondakglas aangebring word, sal die water wat in die konstruksieproses gebruik word waarskynlik kortsluiting van elektroniese komponente veroorsaak, en dit is baie maklik om die binnekant te beskadig wanneer die film met 'n roosterpistool gebak word. Baie sondake het plating op die binneoppervlak van die glas, wat maklik beskadig kan word wanneer van binne af gewerk word. KPAL eksterne sondak ys pantserfilm omseil hierdie probleme heeltemal.

2.Sondakfilm is 'n produk afkomstig van PPF en termiese isolasiefilm met TPU as draer, wat gelykstaande is aan die PPF-substraat in die termiese isolasiebedekking vir optiese deklaagproses, met die funksies van PPF en termiese isolasiefilm terselfdertyd, soos UV-blokkering, hitteblokkering, krapherstel, anti-kras en ander eienskappe. Dit kan die sondak van die motor beskerm. Dit kan die sondak beskerm en die skade verminder wanneer jy deur die woud vleg, teen boomtakke skraap en teen hoë spoed in die gesig van klipspatsels ry. Dit is nie beskikbaar in die hitte-isolasiefilm wat aan die binnekant van die motor aangebring is nie.

3.Explosion-proof funksie kom van sy dikte, 'n sekere dikte is nodig vir 'n venster film om ontploffing-proof funksie te bereik. Oor die algemeen kan 'n vensterfilm met 'n dikte van 4 mil of meer die ontploffingsvaste effek bereik. Die dikte van gewone termiese isolasiefilm is gewoonlik ongeveer 2 mil, terwyl die dikte van KPAL dakraamfilm 5 keer dikker kan wees! Aangesien dakraamfilm 'n eksterne film is en nie gebak hoef te word om die rande toe te maak nie, is dit baie minder moeilik om dakvensterfilm te installeer as PET-ontploffingsvaste film wat konstruksie betref, wat maklik is om te bou en 'n uitstekende ervaring het.